Een Chief Happiness Officer. Zin of onzin?

Geluk is het nieuwe goud! 100.000 CHO’s op LinkedIn, waarvan zo'n 500 in NL. Tijdens de Employer Brand Stories 2018 hield ik een 'Happy Interview' met de Chief Hapiness Officer Jeroen Koppen van DirectPay. Uit onderzoeken … [Lees meer...]

Mijn motto, mantra, visie, stokpaardje

Wat is jouw persoonlijke motto, mantra, visie, geloof, stokpaardje als het om employer branding gaat? Dit vroeg Marion de Vries ons voorafgaand aan een overleg van het Employer Brand Netwerk afgelopen week. Eigenlijk heb ik al … [Lees meer...]

Training 8 maart: Waarom zijn sociale media zo belangrijk voor HR?

Ik denk dat de meeste HR-professionals het antwoord wel weten op deze vraag waarom sociale media belangrijk zijn. De cruciale vraag is HOE. Hoe kun je nu het beste sociale media inzetten voor jouw HR-vraagstukken? Op 8 maart … [Lees meer...]

Nieuw platform voor HR & Communicatie

Het is wat rustig geweest via deze website, dit komt omdat we voor HR-Communicatie.nl een nieuw - exclusief! - platform hebben gebouwd en deze week hebben gelanceerd. De vernieuwde site biedt voor HR- en communicatieprofessionals … [Lees meer...]