Spreker

HR communicatie arbeidsmarkt spreker

Mijn vakmanschap als spreker bestaat uit complexe zaken in zeer begrijpelijke woorden uitleggen.

De thema’s waarover ik spreek zijn: HR-communicatie, arbeidsmarktcommunicatie, sociale media, Het Nieuwe Werken, community management, branding (corporate, employer, internal & personal) en in het verlengde daarvan identiteit en imago, medewerker engagement, flexibiliteit, HR in de toekomst, organisaties in verandering en nieuwe manieren van werken en leren. Ik ontwikkel regelmatig mini seminars over HR-communicatie en HR & Social Media.

Hieronder een indruk van quotes uit vooraankondigingen, masterclasses en lezingen die ik heb verzorgd voor universiteiten, hogescholen, tijdens congressen en inspiratiedagen maar ook in-company voor organisaties.

“Medewerkers maken de reputatie van je organisatie. Employee journey, een weg naar alignment” – Logeion 2016

“HR & Innovatie. HRM didactiek, inspiratiedag” – Hogeschool Utrecht 2016

“Social media bij verandermanagement. Drie invalshoeken: Veranderingen die je tegenkomt door social media, Veranderingen die je tegenkomt als je social media wilt implementeren in je organisatie en Organisatieveranderingen – hoe sociale media een dankbaar platform kan zijn om dit te ondersteunen.” – iChange & Communicatiebreak, 2015

“Ik ben ervan overtuigd dat organisaties moeten toegroeien naar communities. Dit is nodig om de kennis op peil te houden, om aan voldoende personeel te komen en om zichtbaar aantrekkelijk te blijven op de arbeidsmarkt.” – Kennissessie Universiteit Utrecht, 2012

“HR-communicatie verbindt missie, merk en medewerker”- Performa Masterclass HR-communicatie, 2011

“Grenzen vervagen tussen werk en privé, tussen off- en online, tussen interne en arbeidsmarktcommunicatie. Als jouw mensen meer vrijheid en verantwoordelijkheid willen, hoe zorg je er dan voor dat grenzeloos niet stuurloos wordt? Als mensen in organisaties andere manieren van sociale samenhang verlangen, hoe richt je dit dan in?” – De onbegrensde organisatie, 2010

“Mijn ideaal is een organisatie waarin medewerkers acteren alsof ze entrepreneur zijn. Mijn lezing geeft een antwoord op de vraag hoe branding van betekenis kan zijn voor organisaties. De kunst is om de passie van je werknemers levend te houden en positief te beïnvloeden. Alleen dan kun je het verschil maken, in ondernemen én op de arbeidsmarkt.” – Hogeschool Universiteit Brussel, 2010

“Social Media en Het Nieuwe Werken hebben meer impact op organisaties dan werkgevers zich soms bewust zijn.” – Open Innovatie Festival 2010

HR en Social Media - boekMijn boek kan ik met een aantrekkelijke korting meenemen voor uw medewerkers, klanten, studenten.

Ik weet ervaring en inhoudelijke deskundigheid te combineren met humor en een luchtige aanpak. Alle openbare presentaties vindt u via SlideShare op mijn LinkedIn pagina.

Welk verhaal mag ik bij u vertellen?

Neem contact met mij op.